|
Id: |
54988 |
Název: |
SLOVNÍK MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE |
Autor: |
IRENA REIFOVÁ a kol |
Kategorie: |
Katalog knih / Ekonomika |
Popis: |
Portál, praha, 2004, orig. pevná vazba, velmi dobrý stav knihy.Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky. |
Cena: |
310,-Kč |
|
Do košíku |
|