|
Id: |
63095 |
Název: |
PŮSOBIVÁ REKLAMA A JAK JI PSÁTI |
Autor: |
E. Millerová |
Kategorie: |
Katalog knih / Ekonomika |
Popis: |
Sfinx, Bohumil Janda, Praha, 1929, pevná převazba, velmi dobrý stav knihy, z ang. přeložil Bartoš
Z obsahu:
KAPITOLA PRVNÍ -Subjektivní a objektivní možnosti naší reklami, Možnosti trhu, Možnosti těch, kteří reklamu provádějí, Cvičení
KAPITOLA DRUHÁ - na dobrém pořádku mnoho závisí - reklamní plán, obsahová část reklamního plán, kontrola výsledků, cvičení
KAPITOLA TŘETÍ - Jak psáti reklamu v Československu-
odlišná povaha obecenstva, psaní insertních textů, inserty jednotlivé, inserty seriové, jak psáti seriové inserty, jak psáti reklamní dopisy, jak psáti letáky a prospekty, brožury, ceníky, katalogy a plakáty, cvičení |
|
ISBN: |
|
|
Nakladatel: |
Sfinx |
Rok vydání: |
1929 |
|
Vazba: |
|
Jazyk: |
|
|
Počet stran: |
0 |
|
Cena: |
680,-Kč |
|
Do košíku |
|