Košík
Položek: 0
Cena: 0,-Kč
Přihlášení
Uživatel: Nepřihlášen
Registrovat Přihlásit
       
Vykupujeme knihy ze všech oborů, platíme hotově, nebo přijímáme do komisního prodeje.


Detail knihy


Id: 61210
Název: Úvod do teorie masové komunikace
Autor: Denis McQuail
Kategorie: Katalog knih / Psychologie
Popis: Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
ISBN: 978-80-7367-574-5 Nakladatel: Portál
Rok vydání: 2009 Vazba: pevná / vázaná
Jazyk: český Počet stran: 640
Cena: 380,-Kč
Do košíku