Košík
Položek: 0
Cena: 0,-Kč
Přihlášení
Uživatel: Nepřihlášen
Registrovat Přihlásit
       
Vykupujeme knihy ze všech oborů, platíme hotově, nebo přijímáme do komisního prodeje.


Detail knihy


Id: 63095
Název: PŮSOBIVÁ REKLAMA A JAK JI PSÁTI
Autor: E. Millerová
Kategorie: Katalog knih / Ekonomika
Popis: Sfinx, Bohumil Janda, Praha, 1929, pevná převazba, velmi dobrý stav knihy, z ang. přeložil Bartoš Z obsahu: KAPITOLA PRVNÍ -Subjektivní a objektivní možnosti naší reklami, Možnosti trhu, Možnosti těch, kteří reklamu provádějí, Cvičení KAPITOLA DRUHÁ - na dobrém pořádku mnoho závisí - reklamní plán, obsahová část reklamního plán, kontrola výsledků, cvičení KAPITOLA TŘETÍ - Jak psáti reklamu v Československu- odlišná povaha obecenstva, psaní insertních textů, inserty jednotlivé, inserty seriové, jak psáti seriové inserty, jak psáti reklamní dopisy, jak psáti letáky a prospekty, brožury, ceníky, katalogy a plakáty, cvičení
ISBN: Nakladatel: Sfinx
Rok vydání: 1929 Vazba:
Jazyk: Počet stran: 0
Cena: 680,-Kč
Do košíku